gravi

gravi

Friday 17 October 2014

Perkenalan / Introduction

hi guys, my name is adha but you could call me kaito or shiro if you want. i'm the creator of this blog and my other two friends is the co - creator and author as i said before in my first post "the opening" this blog is about otaku world that will naturally include topics about anime,manga,VN,LN,otaku apps and j-games ect so look forward to it okay and tell your otaku friends about this blog too :).



Hey Kalian ,  Nama Saya Hendryanto saya adalah co-creator blog ini .Apa Kabar Selamat Datang Di Otaku Den ,Saya Akan Membantu Teman Saya mengembangkan blog ini dengan mengepost hal hal yang ia sampaikan dengan bahasa Indonesia . Blog Ini Berisi Tentang Suatu Hal - Hal Yang bersangkutan tentang dunia OTAKU , bukan cuma manga dan anime doang yang ada di sini  , tetapi juga ada Info - info tentang hal hal yang bersangkutan tentang Jepang bisa bersangkutan tentang budaya jepang , aplikasi seputar otaku , dan lain - lain . Penasaran Makanya Ikuti Terus Perkembangan Otaku Den  yang di buat anak - anak muda jaman sekarang untuk mengetahui hal hal yang berhubungan dengan dunia otaku .

Hi friends. my name is Irito, i'm is the co-author of this blog. in this blog i want to post topics about game and light novel. if i post topics outside otaku opposite on tag "off topics". if you like this blog please share this blog to your friends.


No comments:

Post a Comment